torsdag 14 juni 2012

Dagarna går så väldigt fort, dagblind är jag också, men väldigt skönt att vara ledig=)
Idag är det redan torsdag , 11 dagar sen operationen, 11 dagar sen mitt nya liv började. Och jag mår så jäkla bra, har en inre ro i kroppen och känner att jag vill gå med ett leende vart jag än går.
Ställde mig på vågen i morse och nu är det -15.2 kg , kan knappt förstå att jag har gått ner så mycket.
Men tog några bilder idag och då ser jag allt att magen har minskat lite, underbart=)

Idag har jag varit och "fikat" hos en vän, det var så länge sen vi sågs så det var väldigt trevligt att prata av sig lite=) Sen så åkte jag vidare till syrran och snacka lite=)

Idag har jag ätit ärtsoppa , fy hunnan va gott det var, visst inte lika god som pappas men den dög verkligen och det var så gott att känna lite annan smak, och lite starkt av senapen. Mums!
Köpte en konservburk med soldatens ärtsoppa, och den burken kommer räcka till 5 middagar haha, det skulle ha varit för några veckor sedan då skulle jag garanterat ätit upp hela burken=)

Idag är jag så trött så det blir nog att spela in Spindelmannen som går på tv ikväll.
Må så gott alla <3

Bilderna jag tog idag;




1 kommentar: