söndag 10 juni 2012

Prinsarnas födelsedag

Idag sov jag till halv 11, väcktes av min söta mamma som ringde , så hade hon inte ringt så vet jag inte hur länge jag hade sovit idag. Jimmy gick upp redan klockan sju, och det brukar vara tvärtom här hemma att jag går upp tidigt och jag får väcka honom framåt förmiddagen, men men ombyte förnöjer=)

Idag kom två av mina arbetskamrater förbi och lämnade två dvdfilmer och en blomma, så otroligt gulliga, det värmde att dom tänker på mig. Kommer kännas konstigt att lämna dom i höst då jag ska börja studera. Har varit i samma arbetsgrupp i över 6 år, så det kommer kännas lustigt.

Har även idag varit och firat mina brorsbarn idag på deras 5 och 1 års dag. Dóm bjöd på grillad korv och med en massa goda tillbehör, åå vad jag är sugen på korv med bröd haha. Men jag satt där med min barnmatskräm och lite mjölk, men det gick hur fint som helst.
Skönt att kunna äta lite annat.
Men jag måste hitta på något sätt så jag får i mig mer proteiner, får inte i mig särskilt mycket.
Så sitter och tittar runt på nätet hur jag ska kunna blanda ner det i det jag dricker.

Fick en jättefin bok idag av min kära mor där jag ska skriva ner vad jag dricker och sen äter så jag håller koll på vad jag tål och vad jag dumpar av, kommer vara kanon att ha framöver. Tack älskade mamma<3

Imorgon har det gått 1 vecka sen operationen, vad fort tiden har gått egentligen. Nu har jag 1 vecka kvar med bara flytande föda, sen blir det 2 veckor med pure , och det ska bli så gott med potatismos=)
Sen efter det så blir det en vecka med tuggträning ,men efter den veckan så får jag börja äta som vanligt fast mindre portioner. Ska bli så gott att få äta ett knäckebröd på morgonen, eller bara nåt att tugga på , för det enda jag tuggar på nu är tuggummi.

Förra torsdagen så var jag på infomöte på sjukhuset inför operationen och då var det en tjej där som skulle göra sin operation imorgon, så nu håller jag tummarna för henne och ska stötta henne så gott jag kan.

Nähä då ska jag ta mig min spruta och kalktablett sen blir det att slappa , för snart lockar sängen=)
Tack alla för att ni stöttar mig<3<3

2 kommentarer:

  1. Om du bara får dricka saker så finns det ju proteintillskott. Robin dricker något som heter gainer, och även ett annat som heter whay80 som han beställer från gymgrosisten. Redigt goda måste jag erkänna.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Ja jag har funderat på att beställa nåt sånt, så man får i sig det man behöver=) kram

    SvaraRadera