lördag 9 juni 2012

Första natten hemma!

Första natten hemma, att det kan vara så skönt att få sova i sin egna säng. Och i natt har jag kunnat ligga på sidan utan att det gjorde ont i såren. Hela min mage är full av klisterlappar, har 6 stycken "hål" i magen och om en vecka ska jag till vårdcentralen och ta bort agrafferna.

Men det här att ta det lugnt hemma, det är inte riktigt min grej, det finns ju massor att göra eller snarare jag vill göra. Jag vill ge mig ut på en promenad , jag vill inte sitta hemma och glo.

Det känns som om man sover och dricker det är det man gör under dagen, och jag vet att så kommer det att vara och att jag har gjort detta valet men ändå jag vill ändå klaga lite=)
Vet att jag inte orkar gå en lång promenad eller göra en massa hemma, utan att jag går fram och tillbaka till köket för att fylla på vattenglaset.

1 kommentar:

  1. Egen säng är alltid bäst.....du måste stå emot...när du känner att du vill göra nåt...sätt dig ner och vänta tills lusten går över...du ska ta det lugnt ett tag till...kram

    SvaraRadera