tisdag 19 juni 2012

Färsk potatis

Idag har jag varit med min systerdotter Isabell hela dagen, vi har spelat spel och bara legat och latat oss i soffan, en skön dag med andra ord=) Bella har inte velat göra nåt utifall att jag skulle få ont eller så=)

Men vi fick nog av det också så vi åkte till Maxi för att ta en fika, men det blev inte långvarigt för jag fick såna kramper i magen, antagligen av maten jag hade ätit innan vi åkte, så det blev en sorts dumpning kan jag tänka mig.  Så nu har jag 3 saker på min lista som jag inte kan äta efter operationen;

Saftsoppa
Dillkött
Makrill

Så tack gulliga unge att du är så omtänksam och bryr dig om mig nu när jag har opererat mig och vill att jag ska ha det bra, tack Bellis <3

När jag kom hem så käka vi årets första färskpotatis, fy fasen va gott det är.
Jimmy åt sill till såklart, men lite svårt att mosa sillen och verkar inte så aptitligt att mixa den haha så jag käka falafel till, galet gott det med=)

Det var lite av min vardag för denna dag:)

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för att du är en så snäll syster och moster och tar dig an min dotter....

    SvaraRadera