måndag 18 juni 2012

Den lilla röda kör runt runt

Den här dagen har det varit full rulle, har inte varit hemma mycket alls.
Min dag började hos en kompis där vi drack kaffe och pratade om livets alla världsproblem, eller inte=)
Vi träffas inte så ofta så därför har vi så mycket att prata om, desto roligare blir det ju då=)

Sen var det hem för att äta lite lunch för att sen åka och hämta Bella och hennes kompis och köra ner dom till Subway för att handla hem lunch. Sen hem igen för att ta lite mellanmål för att åter igen åka iväg till vårdcentralen för att ta bort agrafferna.
Och jag har varit så orolig över att det kommer att göra ont, men det kändes ju knappt=)
Så tolv agraffer plockade hon bort och allt såg fint ut, så det kändes skönt att gå därifrån.

Sen hem igen för att laga lite middag ( ja jag vet jag äter hela tiden, eller det känns som så) för att sen åka iväg till en kompis och dricka lite kaffe.
Så dagen har varit i full speed.

Så nu sitter jag här hemma och äter en knäckemacka, som sagt äter hela tiden=)
var 3 timme ska jag få i mig mat, så frukost,mellanmål,lunch,mellanmål,middag,mellanmål,kvällsmat.
Men det är ju så små portioner jag äter varje gång.

Har ju börjat med puré maten nu och än så länge så går det kanonbra, har testat lite olika. Åt en knäcke med makrill igår och det blev lite väl för magen, så makrill får jag hålla mig ifrån.

Just nu så står vägen rätt still då jag har börjat äta mer, men imorgon så får jag börja motionera och det ser jag fram emot, då ska jag nog se till att gå ner ännu mer=)

Nu är det te som gäller innan det är dags för att sängen!

2 kommentarer:

  1. Tina, vilken energi du har! :) Men, har du inte tagit bort dom förns nu? Jag tog ju mina igår oxå...

    SvaraRadera
  2. Jag fick välja om jag ville ta bort dom i fredags eller i måndags, och valde då igår=)

    SvaraRadera