fredag 15 juni 2012

Knäckebröd med leverpastej

Sjung om studentens lyckliga dar......Idag är det studenten för 100tals ungdomar, så underbart. Kommer ihåg min studentdag med en massa pirr i magen och förväntningar. En helt fantastisk dag med andra ord. Så hoppas dom får en underbar dag idag, vädret har ju stått på deras sida idag iaf.

Idag har vi varit i farten hela dagen, först hos mina systrar för att sen åka till mitt jobb och styra lite, posta paket och så åkte vi ut och titta lite på Lager 157. Hittade en jättesöt klänning som jag ville ha men ska man ha den så ska man inte ha några bröst och det råkar ju jag ha=) ( än så länge)
Så det blev ingen klänning. 

Sen min kära pappa och syster så har det hänt en förändring, en liiiiten förändring, jag har gjort blonda slingor idag, nu är ni nöjda va=) Och jag med för den delen, sommarfräscht!

Annars ikväll så har jag mest suttit och funderat över min roll som Toastmadam på Fridas och Robins bröllop, jag ser verkligen ifram emot den rollen och den dagen.

Härromdagen gjordes det även fint på våran uteplats, tänk när det blir lite varmare att sitta där ute och njuta, titta så fint det blev;

Idag var det även uppföljning ang operationen då en sköterska ringde hem för att fråga hur jag mådde och om allt har gått bra. Och visst har det , jag mår prima svarade jag.
Och så gav hon mig ett glädjande besked, att på måndag när jag ska påbörja min puréperiod på två veckor så får jag äta knäckebröd. Förstår ni vad gott, knäckebröd med leverpastej ska jag äta. Tänk att få tugga nåt, det har jag inte gjort på 6 veckor, så tro mig det är efterlängtat=)

Nähä då är det väl dags att titta på fotbollen, tror ju på förlust för Sverige 2-3 till England.
Hmm vi får väl se

2 kommentarer:

  1. Faaaaan va bra de lönersa pappa å va envis å tjatig ;)

    SvaraRadera
  2. Både Peter och jag ser att du mår bra Tina, det formligen strålar om dig...du är så vacker vare sig med eller utan slingor....Kram

    SvaraRadera