torsdag 28 februari 2013

Äntligen

Idag har jag varit hos läkarn för att kolla upp vad det är som gör så ont i bröstkorgen och vad som gör ont i mitt knäveck.
Svar fick jag på det iaf.
I bröstkorgen så kände hon efter och konstaterade att jag har inflammation i revbensfästen så det blir att äta medicin ett tag för att ta bort inflammationen.

I knävecket har jag nåt som heter Bakercysta.
Och det ska jag få en tid till för att göra ett ultraljud.

Så idag har jag fått svar som jag letat efter, skönt!


Eftersom jag har varit så "duktig" idag och varit hos doktorn så unnade jag mig att beställa mig en ny telefon.
Efter mycket velande så bestämde jag mig för en Sony xperia Z


Då den inte hat släppts än så får jag vänta till mitten av mars, men det överlever jag=)

Men nu är det dags som vanligt varje torsdag, stickning/virkning och Antikrundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar