måndag 18 februari 2013

Hjärna + kropp = diffus

Jag tror min kropp spelar mig ett spratt för tillfället.
Jag är sjukt trött och kan sova hela dagen för att sen till natten somna så fort jag lagt huvudet på kudden.
Känner mig yr och konstig, som om jag inte riktigt hänger med.
Hjärnan samarbetar inte med kroppen helt enkelt.

Mina prickar i ögonen blir mer och mer synliga, förut har det mest varit när det är ljust ute särskilt snö som dom kommer fram, men nu är dom framme mest hela tiden.
Mest irriterande!

Sen det där jäkla haket i bröstkorgen, som kommer och går. Just nu har jag rejält ont och känner att mitt inbokade läkarbesök nästa vecka känns väldigt långt borta.

Vet inte riktigt vad som händer.

Fast jag mår så här så försöker jag göra så gott jag kan på praktiken och visa framfötterna och ha ett leende på läpparna.

Att hela tiden försöka hålla skenet upp är inte alltid så lätt, nångång ska även en annan få gå loss lite.
Finns dom som gnäller för minsta lilla och livnär sig på det, men sån vill jag inte vara, så därför när jag väl mår dåligt och visar det, då mår jag dåligt.

Nu färdigklagat=)
Nu ska ni inte tro att jag tror att jag är halvt döende, för så länge jag dricker mitt kaffe, supersugen på godis och chips och går loss med dammsugaren så mår jag faktiskt bra.
Svackor kan vi alla ha , och jag har en nu, men det bjur jag på;)

Titta på den här bilden så förstår ni vad jag menar med att hjärnan inte funkar, för så känner jag haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar