måndag 4 februari 2013

Hur långt ska jag?


Måndag, måndag måndag, sista måndagen i skolan på några veckor, skönt!

En enorm press och stress känner jag för tillfället, behöver verkligen plugga för inför mina 3 prov denna vecka, men så fort jag sätter mig med papprena så försvinner motivationen.
Lägger ifrån mig dom, tänker på nåt annat eller gör nåt annat tar upp papprena igen och läser lite och sen tänker jag på andra saker, ja så ser det ut hemma hos mig för tillfället.

Men det är tufft att ha dessa tre prov tis ons och tors och en jäkla massa latinska ord, och sjukdomar och annat smått och gott.
Det värsta är ju att jag lär mig inget utan bara för stunden, för min hjärna är fullproppad!

Så i ren frustration så åkte jag och köpte lite godis, en måndag jag vet. Men jag behövde det.
Så komiskt var att idag kom min första tidning av Iform haha lite roligt faktiskt. Så med godispåsen i högsta hugg och tidningen i knät startade jag eftermiddagen.
Efter operationen så kan jag äta ytterst lite godis, max 10 bitar godis sen är det totalstopp, så det är kanon.

I tidningen så fanns det några positlappar med lite inspiration , fastnade för denna, detta behövde jag höra nu

Bild: Ja Tina, fokusera!!!!!!!

Nej nu e det dags igen, ta tag i pluggandet, imorgon så är det Zumba,jag längtar såååååååååååååååå!
Nya träningskläder och en jäkla energi blir det då.



Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar