tisdag 12 februari 2013

Snö snö och så lite snö

Ett snöigt Västervik.

Vägen hem från praktiken kändes milslång när snön och blåsten yrde omkring så jag inte såg nåt.
Inte bara jag som hatar detta väder, nästan alla jag mötte sa nåt negativt om vädret,
finns väl inget förutom vädret som främlingar pratat med varandra om.


Ännu en intressant dag på praktiken, varit med på så många röntgenundersökningar, så roligt och tragiskt såklart. Men underbara arbetskamrater och patienter. 
Har gått brevid en idag som har jobbat väldigt länge och hon berätta mycket hur det var förr och hur det har förbättrats med tekniken. Fantastiskt.
Tänks å många liv det räddar.

Nu sitter jag och bara väntar på att tiden ska gå så jag får gå ut och skrapa bilen så jag kan åka vidare för att köra veckans höjdpunkt, ZUMBA.

Nåt jag verkligen längtar till. 
Skulle mer än gärna gå på det flera gånger i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar