söndag 3 februari 2013

Schlagermiss

God morgon!

Idag känns det som om det kommer bli en tuff dag, inget att se fram emot utan bara fördjupa sig i läxorna, då 3 härliga prov väntar nästa vecka.
Det är lite väl mastigt att klämma in 3 prov så här, tisdag, onsdag och torsdag. hmm mycket som inte kommer att fastna!
Men jag kan bara göra det så gott jag kan. Och det ska jag börja med idag=)

Har varit 3-dagars ledig nu , superskönt verkligen, så borde det va varje vecka;)
Igår så var jag hemma hos mamma och pappa en sväng, fika och snacka bort några timmar, det är våran melodi det. <3
Fick även ett superfint armband av mamma som hon har gjort.

Bild: Mamma har gjort mej ett så fint armband <3

På kvällen så blev det schlagermiddag hemma hos familjen Hallebjörk. God mat men katastrofal melodifestival, sicka skitlåtar.
Vi avslutade kvällen/natten med att spela poker, så kl 2 var vi hemma, så tack för igår=)

Jag bakade en variant på dajmtårta igår , med mandelmarängbotten, vaniljsås,grädde och en jäkla massa dajm, gott gott i gottgott.

Bild: Tårtan till ikväll:) Dajmtårta ala Tina

Nu blir det att sippra i sig kaffet, lägga i en maskin tvätt för att sen dyka ner i anatomins värld, see you later!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar