onsdag 6 februari 2013

Study,sleep

Onsdag, en dag närmare helgen, en dag närmare att denna vecka tar slut.
Det har varit en tuff och intensiv vecka med sammanlagt 4 prov.
2 gjorda 2 kvar.
Skönt!

För så här känns det nu


Igår iallafall så var det zumba, veckans höjdpunkt. Det är så roligt att få lyssna på bra musik och dansa och samtidigt träna. Verkligen min grej.
Sen att det finns vissa tanter med kameler och rädd för hög musik förstör det lite, men det får man väl ta.



Fick även ett glatt samtal igår, blev erbjuden sommarjobb som läkarsekreterare , och tackade såklart ja.
Härligt.
Men konstigt att helt plötsligt sommarjobba, jag som är så van med att ha mina semesterveckor.
Och jag känner verkligen att man skulle behöva ha lite ledigt så man orkar hela hösten.
Men jag är bara glad att jag har fått sommarjobb, vila får jag göra sen haha.




1 kommentar:

  1. Hahaha, så ja garva, Kameler ;)
    Fin du var på bilderna vännen....du är världens snyggaste pingla :P // Cissi

    SvaraRadera