onsdag 20 februari 2013

Nu så

Har suttit och tittat på gamla foton, alltid lika roligt att titta på när barna var små och vi äldre var yngre=)
Hittade ett kort på mig från i somras när Adners fyllde 50 , då hade jag på mig en lång svart snygg klänning, så jag tog på mig den nu för att jämföra.
Roligt när det är samma kläder att jämföra med, så ja lite skillnad är det allt.

Dålig bild men men=)



Idag har det varit en toppendag på praktiken, de är så gulliga de jag jobbar med och sommarjobbet nästa sommar är redan klart, hihi lite kul faktiskt.
Så nu är jag även vikarie där, gällande lov och så, bra att få in en fot.
Och jag jobbar där mer än gärna för det är jättekul och väldigt trevlig personal.

This is me in action;)
Ulla Bella sekreterare, nej Tina sekreterare;) 




Nu blir det att ta några kardemumma skorpor som jag fått dille på=)
Och en kanna kaffe såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar