torsdag 21 februari 2013

Friday


Dagen är här, ännu en vecka har passerat.
Kan inte fatta att veckorna går så fort. 

Idag är sista dagen på den här praktiken som jag har gjort på radiologen här i Västervik, ett underbart trevligt ställe. På måndag är det dags för nästa ställe, spännande!

Dagen till ära så har jag bakat en tårta till mina handledare, det blev en tårta fylld med kondenserad mjölk och en massa blandade bär, täck med rosa vaniljsmörkräm och dekoration i sugarpaste.

Bild: Tårtan färdig till praktiken imorgon. Fylld med kondenserad mjölk och en massa goda bär

Annars då, ja inte mycket. Tröttheten ligger på och haket är där det ska, pust!
Men ska till läkarn nästa vecka så får jag hoppas att det blir nån ordning på detta.
Jobbigt att hela tiden vara på halvfart och jobba i stand by läge.

Jag har börjat sakna mina tanter på jobbet, tänker på de ofta, särskilt när det ligger äldre patienter i väntsalen till röntgen. Om man skulle ringa och höra om man fick komma och jobba lite?
Snart påsklov ju=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar