torsdag 14 februari 2013

Katt i låda


Efter en intensiv vecka så ska det bli riktigt skönt med helg.
En helg i firandets tecken.

På morgonen så sitter jag som en zombie i soffan och dricker mina koppar kaffe, älskar att starta morgonen ihopkurad i soffan, under en filt , nyhetsmorgon på tv;n, stoooor kopp kaffe och så datorn i knät.

Denna morgon blev lite annorlunda då jag satt i godan ro då jag hörde Mistis jamande, ett eländigt jamande. Jag ropade på henne men kunde inte höra vart hon var någonstanns.
Gick in i datarummet och högst upp på garderoben i en packlåda, där sitter hon.
Kattskrället har klättrat upp längs garderobsvåningarna.


Haha , sen är hon för feg för att ta sig ner och jag nådde inte, så jag fick väcka Jimmys om fick ner henne.
Ska skriva på lådan att den innehåller katt, haha

Ja det var min humor idag, fredagsnivån;)
Ikväll blir det vin med klassen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar