lördag 9 februari 2013

Lördag









Efter en konstig natt med många drömmar, där jag drömmer att jag blir attackerad av nåt slag av en tant klädd i  oranga klädet, och en tant som är orange i ansiktet. Jag blir så rädd så jag tar dag i ena tantens fot och kastar upp henne till 3:e våningen.
Hur ska jag tolka det haha.
Jag tyckte det var en mardröm i natt iaf, då jag skrek på Jimmy. =)

Ringde mamma i morse och frågade henne om hon inte hade lust att åka runt lite i affärerna, och det hade hon, mys!
Så handlade mest lite smått och gott.
Dessa fårskinstofflor fick följa med hem=)

Handlade lite till ikväll, då vi bara ska sitta hemma och ta det lugnt, äta räkor, ost och kex.
Melodifestivalen blir det med;)

Tog ett kort igår på min plats i skolan, kommer ni ihåg dessa björnar, med olika saker på magarna=)
Denna nalle jag har på min dator är lila och har en regnbåge på magen;)

Och om ni undrar varför det är oranga duttar på skrivbordet så är det för att vi inte ska kunna titta på bokstäverna=)



Måste också tipsa om ett underbart te, som jag själv har blivit rekommenderad att smaka av Cissi.
Perfekt om man är sugen på nåt sött på kvällen , då det verkligen smakar äpplepaj.


Nu ska jag ner till tvättstugan och sen renbädda, efter det blir det en kopp kaffe och ett avsnitt av Glee, älskar att vara ledig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar