måndag 11 februari 2013

Praktik

Med fjärilar i magen och lite lätt förvirrad över vad dagen kommer att erbjuda, staplar jag mig fram i receptionen och frågar efter min handledare, nej tyvärr hon är sjuk.
Hmm.
Inte kunde jag tro att dagen skulle bli så fantastisk som den faktiskt blev.
Jag har sett så mycket, fått vara med från första början.
Välkommen i gänget, och inte längre stod det praktikant i pannan längre,
1 dag och det känns så bra.


Den lilla promenaden jag har hem från sjukhuset var skön så jag kunde sortera alla tankar och intryck efter dagen innan jag kom hem.
Då jag har hängt undan och tvättat mina vinterjackor så trotsar jag detta väder med min vårjacka och jag tänker inte ta fram vinterjackorna igen haha.
Men måste ju erkänna att jag frös imorse när termometern var på -12.
Men snabbare steg gjorde susen=)

Nu blir det faktiskt sängen, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar