måndag 18 februari 2013

Tisdag, tuesday.dienstag












Gick och la mig strax efter sju igår, låg och slökolla på tv.
Så skönt, kände ingen stress över att jag låg där, vilket jag annars brukar göra om jag går och lägger mig för tidigt. Men i helgen så storstädade vi och plockade undan massa skräp och gamla kartonger.

J känner sig inte heller pigg, nån influensa på G här hemma?
Hörde på praktiken att det var många som mådde lite konstigt men inte kunde förklara vad, så det är väl bara att invänta nåt skit.
Iof så är jag väldigt förskonad från förkylningar och så, sist jag var risig var i september, så helt ok ändå om förkylningen knackar på.

Snart dags att gå till "jobbet" men utanför är det inte så lockande då det är snöstorm ute, hu vilket väder. Tur att jag har gångavstånd.

Ikväll är det zumba, och det är första gången som jag inte känner för det faktiskt. Men jag vet ju att när jag väl kommer dit så har jag så skoj, för jag verkligen älskar att träna zumba.

Nu ska jag ta mig ett extra kel med Misti innan det är dags att traska.
Misti fattade inte i natt att det faktiskt var sovdags, utan hon har levt rövare hela natten. Haft brottningsmatch med sängen och lekt skärmflygare med gardinerna.
Så i natt var hon lättsåld;)
Men inte längre <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar